13 Nisan 2018 Cuma

ANNE OLUNCA ANLADIM...



Herkese merhabalar..
Hayatımın en güzel,en huzurlu, en mutlu 22. ayından bildiriyorum...
Bir çoğunuzun bildiği gibi Mustafa Ata uzun süren bir tedavi sonucu doğdu.. Evliliğimin 7. yılında kucağıma aldım onu. Ve o gün bugündür ben, ben değilim...
Hamile kalmadan önce anne olunca anlarsıncılara ve kaldıktan sonra doğunca anlarsıncılara sesleniyorum EVET ANLADIM...
Eşim ile birlikte bu yola yürüdüğüm de zaten mutluluğu bulmuştum ama oğlumun doğusu ile birlikte mutlulukların en büyüğü ile tanıştım.. Sonsuz Mutluluk..
Beslenmenin ne kadar önemli olduğunu oğlum doğduğun da sarılık olunca anladım..
Uykunun aslında çokta önemli olmadığını oğlum ateşlenince anladım.2-3 gün uyumayınca ölünmüyormuş.
Evimin toplu olmasının önemli olmadığını oğlum oyuncaklarını dağıtmaya başlayınca anladım. Zaten 7 yıldır yeterince topluydu.
Alışveriş merkezlerinde vakit geçirmek yerine parklarda dolaşmanın daha eğlenceli olduğunu anladım.
Arabalarla ve toplarla oynamakta çok eğlenceliymiş onu da anladım.
Dünyanın en güzel sesinin onun olduğunu evde lalllllaallla diye şarkı söylediğinde anladım.
Mutluluğun aslında onunla doğru orantılı olduğunda anladım.
Sığınılacak liman olmanın en güzel yanını o birşeyden korktuğunda kucağıma koştuğunda anladım.
Önceden sessizlik isterken, şimdi ev 5 dakika sessiz kalsın nerede acaba ne işler çeviriyor diye paniklemenin ne olduğunu anladım. Ki kesin bir yaramazlık peşindedir 😊
Farmakoloji okuyan arkadaşların işinin ne zor olduğunu ilaç prospektüslerini okurken anladım.😊
Bu arada en çok annemi anladım. Eve biraz geç kaldığımda neden paniklediğini şimdi daha iyi anlıyorum. Hastalandığımda bir şey yemem için ettiği ısrarın sebebini de anladım.
Çocuklara tolerans gösterilmesi gerektiğini anne olunca anladım.Önceden çocuk gürültüsünden rahatsız olup o ortamdan kaçmak isterdim. Şimdi saatlerce parkta oturabilirim.😊

Peki annelik bana ne mi kattı....
Daha vicdanlıyım,
Daha merhametliyim,
Daha sabırlıyım,
Daha güçlüyüm,
Daha sevgi doluyum....

💛💛💛
İşte bende ki olunca anlarsın sorusunun cevapları...
Onlu bir dakikayı onsuz 7 yıla değişmem anlayacağınız...
İsteyen dileyen herkese nasip olsun...


Beni instagram hesabımdan takip etmek için 
Sevgiler Ayda'dan
💛💛💛






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder