31 Ekim 2015 Cumartesi

***GÜLE GÜLE EKİM.. HOŞGELDİN KASIM***



Geldik bir ekim ayının daha sonuna... Başlarında bol koşturmalı olsa da Ekim, sonlarında bol dinlenmeli bol yatmalı bir ay oldu benim için.Bu zamanımın büyük kısmı hastanede geçtiği için çok gezemedim doğal olarak çokta şey paylaşamadım..Telafisine yakında başlarım.
Kasım Ayı benim için hüzün ayı olmuştur. Bunun 10 Kasım'dan dolayı olduğunu da belirtmek isterim. Ama şimdi önümde 2 Kasım var.. Heyecanla beklediğim. Umarım her şey çok güzel olur  

   
Arkadya Bitter yayın evi bana Tess'in Gözyaşlarını göndermiş. Yanında Tess'ten bir de hediye var. Okuduğumda bloğa yazısını ekleyeceğimden şüpheniz olmasın :)


Dediğim gibi son zamanlarda yatarak zaman geçirdiğimden yünlerle biraz haşır neşir olduğum doğrudur. :) Arkadaşlarımın bebekleri  için bereler ördüm :) 


İşte bende günler böyle geçip gidiyor...
Ayda'dan Sevgiler



8 yorum: