4 Ocak 2018 Perşembe

PAZAR BAŞI KONAĞI



Herkese merhabalar
Sizi bilmem ama ben için de yaşanmışlıklar olan her yeri ve her eşyayı seviyorum. Çok yakınlarım da bu özelliğimi bilir. Ki artık siz de biliyorsunuz. Geçen hafta sonu Ayvalık'a gezmeye gitmiştik. Dönüşte bu güzel konağa uğradık. Aslında önünden kim bilir kaç kere geçtik ama kısmet bugüneymiş.
Konağı Veysel Bey ve ailesi ile birlikte işletiyor. İçerisi anılar ve bu anıları barındıran eşyalarla dolu. Tam benlik anlayacağınız😃
İçerde sıcacık bir soba ve üzerinde çay sizi karşılıyor. İnsan 10 dakika bile mola verse inanılmaz mutlu oluyor. 
Bizim vaktimiz az olduğu için bir şeyler yiyemedik ama gözlemelerine çok güveniyorlar. Hatta siz yiyeceğinizi alıp gelip burada da yiye bilirmişsiniz.
Yaz gelince bahçe ve balkonda açılıyormuş şimdi kapalı olduğu fotoğraf çekemedim. Birde gün ışığını kaçırıyordum o yüzden bazı fotoğraflar  net değil. 


Bu yazılar işletmecinin kendine ait





Çayımız sobada hazır

















İşte böyle çekebildiğim ve net olan bütün fotoğrafları paylaştım sizinle. Yaşadığım yere yakın olduğu için en kısa sürede bir daha gitmeyi planlıyoruz. Ayvalık'tan Edremit istikametine giderken Burhaniye'ye 5 km kala sağ tarafta göreceksiniz.. Pelitköy mevkisin de.. Ayrıca yöreye ait zeytin ve zeytin yağı da satın alabilirsiniz.
Giderseniz beni de anmayı unutmayın lütfen.
Umarım bu yazımı sevmişsinizdir.
Ve beni instagram hesabımdan da takip etmek için 

Sevgiler Ayda'dan
💚💛💜



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder