8 Eylül 2017 Cuma

MUSTAFA ATA 14 AYLIK


Herkese Merhabalar
Gecikmiş bir 14 ay yazısı ile karşınızdayım.
Bizim için 14 ay büyük stresle başladı. Mustafa Ata çok şiddetli ateşlendi ve inat ateş tam 3 gün sürdü. Her zaman ki gibi dişler zorlamaya başladığında boğazlar da kızarmıştı. Ama bu sefer  vücudunda benekler çıktı. Tabi ben  yine panik.  Şu her yerde konuşulan  salgın el ayak hastalığı denilen virüs mü diye ama . Vücudundakiler ateş yüzünden döküntülermiş sadece. Antibiyotik kullandık ve 3. gün sonunda ateş düştü bizde derin bir nefes aldık.Gerçekten kimse evladı ile sınanmasın çok zor.
Gelelim 14. ayın güzelliklerine Tataaammm.....
Mustafa Ata çirkin olmayı öğrendi 😊😊😊
Artık günlerim çok hareketli geçiyor. Bazen akşam nasıl oluyor hiç anlamıyorum. Bazen arkadaşlarım sitem ediyor. Yazmıyorsun aramıyorsun diye ama evde sürekli hareket halindeyim. 
Mustafa Ata artık her yere tırmanıyor koltuk üstlerinde oturmak favorisi neyse ki çıktığı gibi inmeyi de öğrendi bizde biraz mutlu olduk. Ama yine de sürekli gözümüz üstünde.
Artık bir şey istediğinde anne diye gelip gösteriyor.
Su istediğinde gelip du diyor.
Kedi demeyi öğrenmiş. Kendince uzun uzun cümleler kuruyor. 
Artık parka gitmek istediğini belli ediyor. Kapıya gidiyor. Baktı biz anlamıyoruz ayakkabısını alıp geliyor 😂 E anlayın artık çıkalım 😊
Bazen kumandayı alıp geliyor anne na na diyor. Bu şu demek bana müzik aç😊
Sağladığımız uyku düzeni hastalık ile bozuldu gece aklına geldikçe emmek istiyor. Hastalandığında bir kaç gece beraber uyuduk. Alıştı ve beni sürekli yanında istiyor. .O yüzden son zamanlarda hep yorgunum. Ama o beni anlıyor mu tabi ki hayır. Mustafa Ata'nın yapbozu yapılsın, kitabı okunsun yeter 😊
Parkta çok vakit geçiriyoruz. Kaydırağa tırmanmayı ve kaymayı da öğrendi. 
Kumlar da oynaması içim kum seti aldık. Beraber güzel zaman geçiriyoruz. Artık oyunların da beni ya da babasını da görmek istiyor. Babası işe giderken görünce ağlıyor. Hatta üniformalarını giydiğini görünce gidecek diye kucağından inmiyor
Artık istediğim şeyi ona söylediğim de eğer onu biliyor sa getiriyor. Bundan sonra getir götür işlerine Mustafa Ata bakacak 😊
Bizde durumlar böyle
Sormak istediğiniz bir şey olursa bana buradan ve instagram hesabımdan ulaşabilirsiniz
İnstagram hesabımdan takip etmek için
Sevgiler Ayda'dan
❤❤❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder