16 Ağustos 2017 Çarşamba

MUSTAFA ATA'NIN SEVDİĞİ 10 OYUNCAK


Herkese merhabalar
Sıcakların iyice bastırması yüzünden artık Mustafa Ata ile gündüzleri dışarı çıkmıyoruz.  
O yüzden son zamanlar da oyuncaklar ile çok haşır neşiriz. Evimiz de her an ayağınıza bir araba yada  bul tak parçası batabilir 😁
Öncelikle şunu belirtmeliyim ki ben oğluma oyuncak seçerken illa şu marka olacak yada illaki bir şey öğretecek gibi bir iddiam  yok. Önemli olan Mustafa Ata keyifli zaman geçirsin. 😁
Tabi biz de 
Ama her çocuk gibi Mustafa Ata 'da sadece oyuncaklarıyla oynamıyor. Mutfakta ben yemek yaparken tahta kaşıklarla ,balkondaysak mandallarla, yatak odamdaysa çekmecelerle.. Ama aşağıda ki oyuncaklar onun en sevdikleri... Nerede  olursa olsun illa ki bir tanesi yanında 😃
Gelelim Mustafa Ata'nın  sevdiği 10 oyuncağa

Bu arı Mustafa Ata'ya bizim aldığımız ilk oyuncak. İlk doğduğunda yeni doğan sarılığı olmuştu ve biraz uzun sürmüştü. 1 aylıkken doktoru bize hastalığı  tamamen geçti dediğinde almıştık. İlk bu oyuncağı gördü. İlk buna uzanmaya calıştı. Yani bizim içinde çok özel bir oyuncak. İlerleyen dönemler de anı kutusuna kaldırmayı düşünüyorum.
Markası Fisher Price sanırım 14 liraya almıştık.

Mustafa Ata kitaplara çok meraklı.. Bu kitaplardan bir kaç tane daha var elimizde. Ama bugün bile bu kitabı tam 7 kere üst üste anlattım. O yüzden bu listeye ilk sözcükler kitabı da girdi.😃 Kendim adına konuşuyorum çocukların gelişimi için bu tarz gerçekten çok faydalı. Çünkü çiftlik anlatılan bir kitap sayesinde Mustafa Ata şuanda bir çok hayvanı tanıyor. Bu kitabı bir kırtasiyeden 5 liraya aldım diye hatırlıyorum.

Ses çıkaran oyuncaklar Mustafa Ata'nın her zaman ilgisini çekiyor. Büyüdükçe daha da seviyor. O piyano Fisher Price markasına ait. Fiyatını bilmiyorum. Çünkü oğluma hediye gelmişti yeni doğduğunda. Ama piyasa da buna benzer çok oyuncak var. Tuşlarına bastığınızda şekilleri,renkleri,notaları söylüyor. Ayrıca her tuşta bir şarkı var 😃 

Gelelim sesli diğer bir oyuncağımıza . Buda kitap şeklinde ve sayfaları çevirdiğiniz de  çok eğlenceli çocuk şarkıları söylüyor. Ayrıca yanda ki tuşlara basınca da şarkıların içinden eğlenceli bilgiler veriyor. İlk başlarda oofff yinemi desem de bir süre sonra miniminnacık örümcek duvara tırmanmış diye şarkılar söylerken buluyorum kendimi😂👾 Markası Fisher Price fiyatını bilmiyorum. Dayısının hediyesi Mustafa Ata'ya

Canım oğlumun ilk arabası. Bir sürü arabası var ama bunu sık sık elinde görüyorum. Elinde halı üzerinde ileri geri yaparken görünce öyle mutlu oluyorum ki. Bir oyuncakçıdan 7 liraya almıştım.

Mustafa Ata'nın gözdesi canı havhavı 😂 Son zamanlar da biz nereye o oraya . Bildiğiniz elinde hav hav diye gezdiriyor. Bu oyuncağın asıl bir özelliği benim oyuncağım olması.
Şimdi canım oğlum oynuyor 😊
😊

Mustafa Ata ile hemen hemen her gün oynadığımız bu kaplar da olmazsa olmazımız. İç içe geçiriyoruz. Kule yapıp top ile deviriyoruz. Altına pinpon topu saklıyorum. Mustafa Ata buluyor. 
İlerde bunları kumda da oynamayı düşünüyorum. Ama şimdilik bize evde eşlik ediyor.
Bir oyuncakçıdan 15 liraya almıştım. Herhangi bir markası yok ama piyasa da buna benzer bir sürü oyuncak var😊

Ve bu sevimli telefon Mustafa Ata'nın bizzat kendi aldığı oyuncak.😂 İzmir de pazarda gezerken bana tezgahta elini gösterip istemişti. Özelliklerinden dolayı mantıklı gelince aldık.Fiyatı 10 liraydı. Tuşlarına basınca renkleri şekilleri sayıları söylüyor. Hadi anneyi arayalım hadi babayı arayalım diyor.  Birde aldığı darbelerden sanırım sürekli mini mini bir kuş donmuştu şarkısı söylüyor. Ama olsun yine de seviyoruz kendisini😊


Bu legolar son gözdemiz. En son aldığım oyuncaklardan. Akşamları babasıyla robot. gündüzleri benimle anlamsız şekiller yapıyor. Gerçekten babamız bu konuda benden çok yetenekli😋 Teknik bilgileri babalara bırakmak lazım diye düşünüyorum. Fiyatı 15 lira.. 48 parçalı aldım şuanda yetiyor ama ilerleyen dönemlerde farklı paketlerden de alacağız gibi duruyor😊


Veeee her erkek çocuğunun olmazsa olmazı top yada Mustafa Ata'ca gool 😊 Evde farklı büyüklükte,şekiller de top olsa da o nedense benim pilates topumla oynuyor.. Çokta eğleniyor . Evin her köşesinde karşımıza çıkıyor bu yeşil top 😊  

İşte böyle Mustafa Ata'nın favori oyuncakları bunlar. Aslına buraya bir iki de mandal süzgeç tahta kaşık huni de eklemek lazım ama bloğu iyice züccaciyeye benzetmemek lazım diye düşünüyorum.
😂😂😂
Sizin de değişik oyuncak yada aktiviteleriniz var ve benimle paylaşmak isterseniz bana yazmayı unutmayın
Beni instagram hesabımdan da takip etmek isterseniz 

Sevgiler Ayda'dan
💛💛💛


5 yorum:

  1. Cok faydalı bi yazı olmuş canım, keyifle okudum.bende hazırlasam bu yazıdan iyi olacak sanıyorum. Yeni Anneler icin gercekten faydalı bi yazı oluyor. Bu arada instagramdaki fotografta cadırı gorup geldim ama onu goremedim. Sanırım bi cadırda ben alıcam çünkü benim yaptıgımı çağrı kullanmayı bilemedi, tamir etmekten sıkıldım 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederim... :) evet çadırda yeni yeni oynamaya başladı ama ben almadım bize hediye geldi.. nerede satılır ne kadardır bir fikrim yok :) bende sizin çadırı çok sevmiştim aslında ama nereye koyacağımı bilemediğimden öylece kaldı

      Sil
  2. Benim velet varya hicc oyuncaklari sevmiyor arkadas. Biz neredeysek o orada. Habire bizimle yuvarlaniyor. Yada dedigin gibi havluyla oynar, bezlerini dagitir, örtüleri bozar.😁 Masallah simdikilere. En iyi oyuncaklari bizleriz dimii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah canım bende aynı dertten muzdaribim :D Mustafa Ata'da farksız değil. Onunda favorisi tencere tava :D instagramda yokmusun instagramda bulamadım ben senii baktım ama

      Sil
    2. Eğr kiskanc bir kocan varsa hicbiseyin olmaz 😂 ay ne ins. Ne face istemiyo. Blogu bile inatla actm. Ortaliga güvenmiyomus beyim. Millet de özlem gelsin de bulaşalim diyodu sanki 😂 henüz tencere vermedim. Babasi verir bizde genelde esyalari. Ben cıks olmazciyimdir 😁

      Sil