1 Temmuz 2017 Cumartesi

***MUSTAFA ATA 1 YAŞINDA***


Herkese merhabalar
Uzun zamandır burada olmadığımın farkındayım ama bu aralar hayat tam bir fırtına. Beni instagramdan takip edenler biliyor. 5 yıldır yaşadığımız İzmir/Aliağa'dan tayinimiz Balıkesir Burhaniye'ye çıktı. O yüzden günler eşya toplamak koli yapmak ile geçiyor. Tabi birde yerleşme kısmı var ama o kısım nedense beni hiç korkutmuyor.
Bu kargaşa ve belirsizliğin içinde tabi ki 1 yaşına giren canımız oğlumuzun doğum gününü atlamak olmazdı. Bayram dolayısıyla ailelerimizin yanındaydık. O yüzden onlarla birlikte kendi aramızda bir kutlama yaptık. Çok ta güzel oldu aslında benim çok farklı hayallerim vardı ama yapacak bir şey yok bu şartlar altında elimizden gelen ancak bu kadar 😂 Biz doğum gününü kutlarken oturacak bir evimiz bile yoktu 😂 Bu yüzden babası ve ben günlerce ev bulamama stresi yüzünden uyuyamadık. Neyse ki şimdi herşey yolunda. Bu pazartesi taşınıyoruz. Neyse lafı fazla uzatmadan doğum günü fotoğraflarına geçelim 😊














Tabi ki özçekim yapmadan olmazdı 😃


Mustafa Ata'nın doğum günü için duvarda asılı Küçük Prensli pankart ve doğum günü panosu
Karesi Reklam ve Mustafa Gökaslan'nın elinden çıktı. Çoook teşekkür ederim 

Doğum gününde hediye vermek içinde Küçük Prensli anahtarlık hazırlandı. Bu güzellikler de Hayallerim İşlerim sayfasına ait. Ona da buradan kocaman bir teşekkür ederim.

Bizde son durumlar bunlar. Dediğim gibi pazartesi yeni evimize taşınıyoruz. İnternet bağlanana kadar bir süre sadece telefondan aktif olurum. Yeniden internet bağlanana kadar ben yokum 😃
O zamana kadar kendinize iyi bakın 
Beni instagram hesabımdan takip etmek için
Görüşmek üzere
Sevgiler Ayda'dan
💛💛💛💛

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder