2 Haziran 2017 Cuma

***SON ZAMANLARDA Kİ CİLT TEMİZLEME RUTİNİM***

Herkese merhabalar
Size son zamanlarda ki cilt temizleme rutinimden bahsetmek istiyorum. Öncelikle şunu söylemeliyim ki. Çok fazla katalog üzerinden ürün almayı sevmiyorum. Daha önce başka markalardan da almışlığım var. Ama çok memnun kaldığımı söyleyemeyeceğim. Oysa ki Oriflame bu konuda beni mutlu ediyor. Şuana kadar herhangi bir sorun yaşamadım. 
Gelelim konumuza çok severek takip ettiğim Görkem Karman sayesinde krem temizleyici ile tanıştım. Israrla cildim yumuşacık oluyor dedikten sonra çok merak ettim. Ve Oriflame de zeytinyağlı krem temizleyici gördükten sonra denemek istedim. Aslında T bölgem çok yağlı ve bu sebeple ön yargılıydım itiraf ediyorum 😃 Çünkü yağlı bir temizleyici cildimi nasıl temizleyebilirdi ama temizliyor arkadaşlar 😃 Makyajımı temizledikten sonra yüzüme güzelce sürüp sonra ılık su ile duruluyorum. Ve gerçekten de cildim yumuşacık oluyor. Ayrıca makyaj artığından eser kalmıyor. Kokusunu da yüzümde bıraktığım etkiyi de çok sevdim.
Daha sonra da yine Oriflame'dan aldığım aloe vera özlü toniği kullanıyorum.
Oda cildin nem dengesini ve ph değerini koruyor. 
  İkisinin de fiyatı katalogda 18 lira civarı ama ben indirim de 8 lira gibi bir fiyata aldım.
Bitince almaya devam ederim diye düşünüyorum. Benim illa bunu kullanmam lazım gibi takıntılarım yok. Cildimin de alerjik bir durumu yok...O yüzden bu rahatlığım. 
Ben krem temizleyiciye bir şans verdim ve pişman olmadım. Umarım sizde pişman  olmazsınız.
Kullandığınız başka ürünler varsa ve benimle paylaşmak isterseniz buyrun yoruma
Beni instagram hesabımdan takip etmek için
💚💚💚💚

2 yorum:

  1. Bende bu tarz kataloga üzerinden satış yapılan markalarda cilt ürünlerine karşı önyargılıyım bedense

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte bende aynı durumdaydım.. ama oriflame gerçekten çok kaliteli ve bana bunu hissettiriyor. Sevgiler :)

      Sil