3 Haziran 2017 Cumartesi

***NEAVITA ALIŞTIRMA BARDAĞI***


Herkese merhabalar
Su içmenin hayatta ki önemini anlatmama gerek yok sanırım. Bunu hepimiz biliyoruz. Bende oğlum doğduğundan bu yana ilk 6 ay da dahil su verdim. 6 ay sonuna kadar sadece anne sütü aldı ama ağzında pamukçuk oluştuğu için kontrollü de olsa su içirmeyi ihmal etmedik. 6 ay sonunda ek gıdaya geçti ve kendi suyunu kendi içmek istediği için Avent marka suluk aldık.  Koku yapma ve dibinde hemen tortu oluşturmasını saymazsak herhangi bir sıkıntı olmadı. Bende düzenli temiziğlini ihmal etmeyince bu sıkıntılar da çok yaşanmadı. Ama Mustafa Ata'nın dişleri çıkınca avent suluğun içme kısmını kopardı. Tabi biz hemen başka suluk alma telaşına düştük.😃
Ve Neavita marka alıştırma bardağı ile tanıştık. Aslında itiraf ediyorum aklımda başka bir marka vardı. Zaten bebek deyince akla gelen markalar hep bellidir.😃 Bende bunların dışına çıkmam sanıyordum. Aslında daha önce diş kaşıyıcısını kullanmıştık. Ve gerçekten çok memnunuz... O yüzden eczacımız bu suluğu önerdiğinde hiç acaba mı demedim. Direk aldım ve çıktım 😃 
Eve gelince hemen temizleyip kullanmaya başladık.  Bir kere kapasitesi diğer suluğumuzdan büyük tam da yaz mevsimine girmişken 240 ml bir suluk bize çok iyi geldi. İster kulplu isterseniz kulpsuz da kullana biliyorsunuz bu da bebeğinizin bardak kullanmaya geçisini kolaylaştırıyor.
Kesinlikle damlatmıyor. Kapağını tel elle açabiliyorsunuz. Sapları kaydırmaz özellikli diğerinde yoktu. Bu da yemekte baya işe yarıyor 😃 Şuana kadar herhangi bir koku ya da dibinde tortu  hissetmedim. Ama ben hala günlük düzenli temizliyorum.
Bu suluğun da ucuna bir şey olursa başka suluk tabi ki almam. Çünkü yedek uçları satılıyor.Joker mağazasında gördüm. Bu da benim için + özellik 100 puan😃
İşte böyle amma anlattın diyebilirsiniz ama durum bu arkadaşlar. Ben aradığım şeyi buldum sanırım. Hatta şimdiden bir kaç ürünü daha gözüme takıldı. Sıra da onlar var.
Bir de bu sefer ben bir soru sorayım size
Siz bebeklerinize kaç yaşına kadar kaynamış su verdiniz?? Yorum olarak yazarsanız sevinirim.
Bende durumlar işte böyle...
Başka bir yazı da görüşmek üzere
Sevgiler Ayda'dan
Beni instagram hesabımdan takip etmek için

Neavita sitesini incelemek için

2 yorum: